Autoliste
Pasākumi | eXpotīcija (2010-05-22) | Atsauksmes | Projektam.lv, Instigater

 Seko mums Twitter.com
 Vietu uz servera nodrošina DEAC

(Nu tad jāsāk ar vizuālo daļu - ;-) )

Kaspars lielu daļu jau izstāstīja, bet tagad pastāstīšu es no savas - ekipāžas organizatora puses.

Pasākumam uzreģistrējos laicīgi pa maznaudiņām. Tad vēl mēnesi pirms pasākuma painformēju potenciālos braucēju, visi saka, ka jā, braukšot, Kaspars gan pats uzprasījās. ;-) Tā nu nedēļu pirms pasākuma atsaka dalību ekipāžas "sieviešu faktors" un vēl viens dalībnieks. Nu ir ziepes, divatā braukt var, bet nav tik labi. Sāku intensīvi meklēt kādu citu "sieviešu faktoru". Talkā ņēmu pat iepazīšanās portālu oho.lv ;-) Rezultātā viena varenjauka būtne arī pieteicās braukt. Kā izrādījās, filoloģijas studente, kas pat ļoti labi pārzināja pildāmos uzdevumus.

;-) Lai veicinātu sapratni un eXpotīcijā neatklātos kaut kādas nesaskaņas, ceturtdienas vakarā tik izdomāta treniņsessija - geocaching aizRīgā (Ādaži, Saulkrasti, Carnikava).

Piektdien tiek notestēts ekipāžas tehniskais aprīkojums - HP 17 collu notebuks ar OZIexplorer + HTC HD2 teļufons navigācijas un interneta (WAP

sistēma) padevei uz noti. Šis risinājums cieši integrēts iekš auto.

Mobilā navigācijas stacija + WAP piekļuve ir parastais E52 Nokia, kā backup WAP tiek izmantots Samsung mobilais.

Pienāk sestdienas rīts. Tā kā auto šoreiz galīgi nepiemērots autolistes specifikai, jau skaidri uz starta stājāmies ar domu tikai kvalitatīvi atpūsties, censties braukt tikai pa lielākajiem ceļiem un uz vietām virs vidējiem rādītājiem pat cerības nelikt. Mērķis - novadpētniecība un papilduzdevumi, jo tie šoreiz nav garām laižami!

Veiksmīgi nodarījuši visu vajadzīgo pie starta, dodamies iekarot punktus. Atklājās tehniskas problēmas ar IT infrastruktūru - jau Vangažos notebuka baterija rāda tikai 38%, bet tad šis veiksmīgi saprot, ka nu ir laiks sākt arī lādēties un turpmāk problēmas nerodas.

Pārsteigums bija liels, ka bubuļi un pēkas ir meklējami Saulkrastu Baltajā kāpā, kāreiz tieši sestdien treniņsessija tur tika viss izstaigāts meklējot slēpni. Tāpat viena cita būtne nezin kāpēc jau "besījās", ka viņu visi saukājot par pūci - izrādās, kaut kāds ekobrauciens paralēli notiekot. Ļoti patika šim sekojošie papilduzdevumi, diemžēl negantie tiesneši neļāva tuvoties bedrei ar mērlentu. Nācās pielietot zāliena mērīšanu un tā virtuālu projicēšanu Rū smiltiņās. Pirmais leciens - 75cm par tālu. ;-( Slikti noprojicējās - bez pusstopa nekā!

Šaušana bija laba, man patika, pat odi-narkomāni netraucēja, tikai riņķī lidoja, laikam jau patīk viņiem tas OFF.

Tikuši līdz muzejiem jau Limbažu pusē, secinām, ka teju jau viss ir izpildīts un varētu mēģināt arī kaut ko no orientēšanās pabraukt. Tā nu pēcpusdienā paņemam atklātos Z un D polus, vācam orientpunktus.

Mājasdarbs bija godam izpildīts un videoleģendas tika ņemtas raitā solī svilpojot jau skaidri zinot KP vietas. Pie Mālpils baznīcas tika norādīts ar pirkstu uz māju, kurā dzīvo Zelta Cūkas autors, bet šoreiz vienkārši uzmetējs, un tapa skaidrs, ka R pols arī teorētiski ir paņemams, bet nedaudz pietrūkst laika. Stratēģiski nenoslēgtie R pola uzdevumi tiek noslēgti izmantojot nedaudz izdomas uz papildjautājumiem.

Kā izrādās, tad iepriekš nodomātais "uz Saulrakstiem taču vēlreiz nebrauksim" kāreiz iegūst muļķīgu nokrāsu, jo R pols nostājas tuvumā un tikko aizvērtie papildpunkti būtu tieši pa ceļam uz polu un finišu. Nu nekas, viegli raitā solī, turbīnai svilpojot, jau traucamies pa Latvijas plašajām ārēm. Tiek pielietots īsceļš Kalngale - Ādaži, kas arī tika atklāts tikai ceturtdien, mēģinot atrast Gaujas - Baltezera kanāla slēpņus.

R pols arī paņemts, apgriešanās rallija stilā, bet stūrmanis tikmēr pazūd bebra alā. Esot gan tikpat ātri izlidojis ārā, ka pat ūdens nav paspējis sasūkties apavos. Ceļš uz finišu tiek nosprausts caur Raganu, Krimuldu un Siguldu. Stūrmanis ziņo, ka kreisēšanas ātrums ir par zemu nospraustajam galamērķim laiktelpā. Kā nu nebūs, jo uz Raganas ceļa taču tik bieži CP dežūrējot?!! Nu nekas, soda punkti man ir nulle, tā kā cietums nedraud. ;-) Turbīna atkal svilpo! Stūrmanis ziņo, ka pilots labi pastrādājis un šitādos tempos vēl vienu KP varēšot apmeklēt. :-D Tur tiek sastapta arī deģenerātu komanda, kura jau tā kā taisās prom uz finiša pusi. Komanda izbirst ārā, tikmēr jau tik apgriezts auto, novietots uz starta līnijas, atvērtas durvis ekipāžas dalībnieku ielecienam. CDT jau pirms Turaidas ir atkal redzami. Tiesa, mums abiem kā par nelaimi un BMW markai par apkaunojumu viens HVZkas Bavārijas lepnumā lēnām tā uz 40 km/h dudina lejā iekš Gaujas senlejas, kā arī turpina nebraukt tālāk. Apdzenam jau izveidojušos kolonnu, raiti tiekam augšā otrā pusē, vilciena nav, pāri ceļam. Finišs ar 4 minūšu rezervi.

Atslēgas tiek nodotas stūrmanim, silts alus pēc tādas dienas ir jo īpaši gards. :D Sarunas ar pārējām ekipāžām, rodas sajūta, ka nebūsim pēdējā vietā. Mežonīgi liels bija pārsteigums, kad paziņoja, ka novinēts punkti/km tituls. Bet pilnīgi neizskaidrojami liekas vinnētā Tautas klase un kopvērtējums. Auto gan nav priecīgs par šo izbraucienu, jo dažās vietās tika paskrāpēta apakša, bet līdz atboiņikiem piekare nostrādāja desmitiem reižu - nu nav tas piemērotākais auto šādiem pasākumiem.

Liels paldies organizatoriem, tik tiešām lieliski izdevies pasākums, šādi papilduzdevumi ir vienkārši ideāli un ceru tos sagaidīt arī turpmāk.

Tāpat liels paldies Kasparam par navigēšanu, orientēšanos un Gunai par kultūras čuju, ņuhu un poņu! Bez jums rezultāts būtu pavisam savādāks.

| Jaunumi | Par mums | Pasākumi uzņēmumiem | Pasākumi | Publikācijas | Dokumenti | Foto galerija | Videoklipi | Saites |
Mūsu sponsori un draugi:
    Autoliste     tosteris.com : web hostings un risinajumi    Geoveikals     19 points SIA     NACHOS Racing   
 4x4 Klubs   
Lapu apkalpo digiBlink, vietu uz web servera nodrošina DEAC
Terms & Conditions | Privacy Policy