Autoliste
Pasākumi | 12 ķebļi (2009-05-23) | Atsauksmes | Dunkšmašīna, Instigater

 Seko mums Twitter.com
 Vietu uz servera nodrošina DEAC

Mežonīgs paldies par pasākumu. Biji tieši vietā/laikā/apjomā/sarežģītībā un visur citur precīzi trāpīts.

2 dienas pirms pasākuma jau sāka likties, ka man vienam būs pasākumā jāmauc. Ātri tika sasaukta krīzes padome 1 cilvēka sastāvā, rasts atrasts vēl viens komandas biedrs, bet tomēr kaut kas trūka. Kā nu ne - trūka sieviešu faktora. Piektdienas pusdienlaikā kaut kā tika atrasts telefona numurs pagājušā weekenda Talsu rallī ieraudzītam skuķim. Kā izrādījās, tad sieviešam tik to vien vajadzēja, paņēma līdzi pat draudzeni. ;-)

6:20 - mostamies

7:15 tika savākts pirmais komandas biedrs vilciena stacijā, tad viena Piņķos, tad savāks notebuks darbā, kurš tā arī izrādījās nevajadzīgs, tad arī komandas 4.locekle. Braucciens jau uz startu sāka rosināt pardomas, jo tieši sestdien auto bija izdomājis, ka izpūtējs viņam traucē, par ko netieši liecināja arvien pieaugošā pļerkstošā skaņa no motorceha. Pie Inčukalna tapa uzpildīts propānbutāns un ceļš turpināts.

Stars regularitātē, maucam, jo pasūtītās satelīta bildes skaidri jau bija iezīmējušas paredzamo maršrutu. Juopt, AKMEŅI! DAUDZ AKMEŅU!

Traucējošā piena mašīna lika nedaudz iedzīt kavējumu. Protams, labi ka kartera aizsargs nostrādāja, bet nu lamas pa salonu aizgāja. Pat viens zils pretimnākošs subārs plakaniski muka. Ak jā, "pie mums nefrēzē!" - frāze pēc fakta konstatācijas tika pielietota diezgan bieži. ;-) apmaldījāmies, padzērām, uzrāpāmies, uzdejojām, atradām egli (sieviešu faktors), norāpāmies, izlasījām, apmaldījāmies, iečekojāmies ;-) atrasta leģendas kuļmašīna ... diemžēl nebraucot leģendu pirmā detaļa atrasta, sabojātie telefoni nostrādāja lieliski un patiltes kods tika ievadīts virstiltē malahīta peļķē atradām lāpstu un gandrīz neatradām detaļas ziemas videoleģenda maijā ir ļoti iedvesmojoša, it īpaši tad, ja, kā izrādās, esam vieni no pirmajiem tās braucējiem un "pie mums nefrēzē!"

nav saredzams. pirmo krustojumu pēc starta atradām tikai pēc 20 minūtēm.

Tālāk jau gāja jautrāk. Braucam, priecājamies par motokrosa sacensībām, iebraucam alejā, khmm, a video ta alejas nav! Jautru šo faktu padara tas, ka videoleģendu braucam no telefona, kuram nevar patīt atpakaļ un jāsāk skatīties no sākuma. Kaut kā izdomājām, ka būs vien motokrosa trasē jābrauc. Priekšā ceļam divi vīri un prasa pirkt biļetes. Pēc atbildes iegūšanas, ka pļavā ir kolhoza ceļš, tika laists darbā atkal sieviešu faktors. Nostrādāja, turpinām braucienu. ;-) Ne pārāk ilgi gan, jo tieši pirms kolhoza noliktavām sajūga pedālis aiziet grīdā, dzirdama jau ierastā skaņa, kad detaļas aiziet pa ceļu ....

... skats - visi līdzpaņemtie instrumenti uz grants ceļa, visas pabirušās detaļas arī, dažreiz tuvojas automašīnas, bet neuzdrošinās pabraukt garām un met riņķī apkārt pa sazin kurieni, kas noteikti nav videoleģendā uzfilmēts .... panelis izārdīts, sieviešu faktoram līdzi nāk arī portatīvais lukturītis - trose demontēta, komandas biedrs izsūtīts marodierēt kolhoza noliktavas ... noplīsušais troses gals tiek improvizēti atjaunots no viena uzgriežņa un koksrūves ... izmetam vēl liekas detaļas, jo trose ta īsāka ... tiek pielabots sajūga pedālis jaunajai detaļai ... ar 6 roku veiklību trose ir uzstādīta, sajūgs pieregulēts ... izspiežam sajūgu - pārsteigums pat mums pašiem! ...

sieviešu faktors mūs nokristī par "sajūga dieviem" ... pabeidzam videoleģendu lietojot sajūgu tikai 1.robā, jo ticības tai visai konstrukcijai nav.

ZJB, nu cik var lauzt kārbu?!!! braucam ar visiem robiem un visiem sajūgiem eu, rekur šortkats, izskatās labs, nevajadzēs to līkumu braukt riņķī ...

ceļš baigi labs, smukas jaunas priedītes pļavā ... pietrūka 3 metru ...

pēcpuse smuki noslīdējusi traktora atstātajās risēs, sēžam līdz tiltam kaut kādā slapjā žļurgā ... ņemam laipnu cilvēku atstātos dēļgabalus, rokam, liekam, stumjam, rokam, stumjam, uz priekšu/apakaļ/iekšā/ārā, utt. ... 15 minūtes = 2 metri ... sieviešu faktoram bikses aptaisītas ... tuvojas kaut kas pilnīgi negaidīts - vesels RangeRover, pie tam vēl cita komanda ... operatīvi tiek sastriķots un tanks jau stalti stāv sausā pļavā. Par to attiecīgajai komandai milzumliels paldies, paspējām parakties tieši tik daudz, lai vēl nezaudētu cīņassparu.

iedod KP209 leģendu! ... Kā nav?!! ... autolistes lapā ir ... braucam lasot PDF mobilajā telefonā gāze beigusies detaļām ir jābūt 1 līdz 2 metru attālumā no prizmas ... nu nav to detaļu ... atbilde no orgiem "vai jūs telegrammas lasāt?" "Mmm, nē!"

"pie mums nefrēzē!" ... pēc 5 minūtēm tajā pašā "S" - "pie mums nefrēzē!" ... vēl pēc 5 minūtēm tieši pirms tā pašā "S" - "apsolu, ka "pie mums nefrēzē!", citādi atkal pats sabīšos"

izrādās, ka Rencēniem var apbraukt cauri un riņķī, un pat atpakaļ pēc leģendas ... wurst team racing meklē KP, mēs arī, citi piebrauc un atrod ... wurst reģistrē KP un paņem detaļu ... mēs izdomājam imagināro KP kilometrus un reģistrējam KP, mums piedāvā onlainā paņemt ķeblīša detaļu

- dāvinātam zirgam zobos neskatās ... dodos pie wurstiem atgūt kara trofeju ... Ģirts viegli ārdās, jo iestājies ir "connection timeout".

Diplomātiski tiek atņemta detaļa, wursti ar mums vairs nerunā ;-( Valmiera, Statoil, gāze, WC, kafija, sunis un jautājums par to, vai drīkst nobraukt Statoil darbinieku benzīntanka teritorijā - tā arī ierakstām atbildi.

Zilaiskalns, lietus, ejam pēc KP, protams, skatīties video no otra gala iekš moblas nevar, tāpēc nākas 10 minūtes līmēt kopā filmu. Puse no sieviešu faktora ieiet mežā, 3/4 komandas arī. Atskan kliedziens, kas attālināti atgādina 1/4 komandas, nolemjam, ka tas no priekiem un ignorējam. Paņemam KP. Puse no sieviešu faktora ir pazudusi ...

Netipiski dotajam eksemplāram. Dodam laiku 2 minūtes laboties ... citi vietas apmeklētāji arī nav redzējuši ... atdodam lietussargu pusei no vīriešu faktora un nosūtām meklēt. Pa ceļam uz auto apspriežam dievu un nāves tēmu. Atlikusī puse no sieviešu faktora iesaka pamēģināt nedaudz pamirt - esot ļoti laba sajūta.

apspriežam sapņu auto ... "lēzens Y pa labi" ... Y tika turpināts taisni ... "ai, aizrunājos" ;-) finišs, 7 detaļas iegūtas, 1 cilindrs pazaudēts, sajūga trose vēl dzīva.

"Vakars uz ezera" tiek uzstādīts labākais apļa laiks (kuru vēlāk gan vēl vairākkārtīgi pārspēj). Sieviešu faktors gan pilnīgi staro, bet es pat parunāt nevaru.

LVL 4.50 par kompleksajām vakariņām - proletariāts par tādu naudu lielķezas apstākļos neēdīs, nav politkorekti.

03:15 - over and out.

| Jaunumi | Par mums | Pasākumi uzņēmumiem | Pasākumi | Publikācijas | Dokumenti | Foto galerija | Videoklipi | Saites |
Mūsu sponsori un draugi:
    Autoliste     tosteris.com : web hostings un risinajumi    Geoveikals     19 points SIA     NACHOS Racing   
 4x4 Klubs   
Lapu apkalpo digiBlink, vietu uz web servera nodrošina DEAC
Terms & Conditions | Privacy Policy