Autoliste
Pasākumi | Uguns un Nakts (2008-09-27) | Atsauksmes

 Seko mums Twitter.com
 Vietu uz servera nodrošina DEAC

CDT, Pēteris

CDT pasākumā startēja nu jau ierastā sastāvā - Gatis Šulcs pie barankas, Līva Māldere pie WAP, Jānis Kollis un es, Pēteris Daknis pie digitalām un analogām kartēm un cirkuļiem.

Pasākums mums sākās sestdienas “rītā” ap diviem pa dienu, kad, izdzēris rīta kafiju, izkrāmēju no mašīnas visu lieko (bagažniekā atradās vecās mātes kurpes un daudzi citi stratēģiski svarīgi priekšmeti) un sakrāmēju iekšā visu vajadzīgo. Vajadzīgs gan nebija nekas daudz - tikvien kā dažādas štropes ar kuru palīdzību tikt ārā no dubļiem (jo solīja lietu) un navigācijai nepieciešamie elektronikas brīnumi. Kādā brīdī, kad esmu beidzot atradis un nopircis pēdējās divas H3 100W spuldzītes visā pilsētā, uzrodas Gatēns un mēs kopīgiem spēkiem “salabojam” loga apskalošanas sistēmu samainot šļauciņas aizmgures un priekšas logu apskalošanas sūkņiem, nu ir iemesls reizi pa visu vasaru piepildīt logu šķidruma bačoku. Pie sagatavošanās darbiem piederas arī mašīnas mazgāšana, kuras dēļ mēs no Purvciema pa neticami garu maršrutu caur Sarkandaugavu nokļūstam Skanstes ielā, kur mazgātuves personāls nespēj beigt brīnīties par ļoti netīro fori, kurš pēc iepriekšējā lietus dzenāts pa ģipša karjeru pie Knauf. Vēl pildot degvielu piestiprinu pie mašīnas piekabes āķa kontaktgrupu, kura ar visu stiprinājumu veiksmīgi nolauzta un dotajā brīdī laiski šūpojas vadā. To izdarījis nodomāju, ka šitik plāns savilcējs jau diezvai izturēs.

Savācam Kolli un Līvu, ieēdam kalorijām bagāto sporta pārtiku “McDonalds”, tad izbraucam ar krietnu laika rezervi un pa remonta apsēstajiem autoceļiem dodamies Lēdmanes virzienā. Ierodoties starta punktā S2 stundu pirms reģistrācijas neredzam tur ierasto pirmsstarta kņadu, neredzam tur vispār nevienu. Tas liek nekavējoties pārbaudīt starta koordinātas. Nākas kādu brīdi pastopēt garāmbraucošās automašīnas ar fluorescējošu puļķīti, līdz prasībai apstāties beidzot pakļaujas organizatoru Getz. Saņemam no dāmām pateicības par starta vietas parādīšanu, jo savādak nebūtu ieraudzījušas. Reģistrācija veikta, drīz jāstartē, bet saņemam informāciju par starta atlikšanu par 20 minūtēm, turklāt tikai S2 ekipāžām. Īsi apspriežoties konstatējam, ka tas galīgi nenāk par labu mūsu izstrādātajai stratēģijai un vēlmē lūgt aizkavēt arī otru starta punktu zvanam Mārai. Māra nav sazvanāma, esam kaut nelielā, bet sašutumā, pulkstenis rāda 21:01 un horti.lv ekipāžas loceklis telefoniski ziņo, ka starts Mālpilī patiešām palaists. Caur WAP sistēmu nosūtam orgiem žēlabu SMS:

27.09.2008 21:14 CDT -> ORG:
Diemzel nebija godigi S1 palaist atrak ka S2 pie faktora, ka jasteidzas uz KP bez zimes. Vel jo vairak, ja Maras telefons sada bridi izslegts. CDT.

Uz ko saņemam arī atbildi:

27.09.2008 21:16 Gatis Mednis -> CDT:
Kāpēc obligāti uz KP be zīmes? Varbūt pietiek ar KP, kuram zīmes savstapēji dzēšas? Padomā par tiem, kuri startē 12-tie!

Tas, protams, ir loģiski, bet startu nobīde mūsu plānoto stratēģiju ņemt punktus pretēji loģiskajam virzienam no tuvakā uz tālāko daļēji sagrauj, tai pašā laikā tie, kas startē 12. var pieturēties pie iepriekšējā plāna. Bet tā kā viss jau ir noticis un strīdēties nav vērts pievēršamies jaunu plānu kalšanai kā arī tiekam stādīti starta līnijā. Saņemam pārsteidzoši fantastisku karti - tādas rūpes par dalībniekiem līdz šim nav redzētas. Par starta atcelšanas iemesliem gan aizvien esam neziņā.

Startējam un dodamies uz otro tuvāko punktu (KP16), kuru pēc visa spriežot apmeklēsim pirmie. Atrodam to diezgan ātri, reģistrēt gan vēl nevaram jo sistēma saka - too many users. Tā aplasot vēl KP11 un KP12 esam ieguvuši gana daudz laika kurā neko nedrīkstam darīt WAP sistēmā, tāpēc ir īstais brīdis sākt trilaterēt. Iztrilaterējam 2 vai 3 slēptos punktus. Mums ir līdzi vasaras čāses drukātā karte ar normālu mērogu, tapēc pārrēķināt mēroga koeficientu nevajag, pārnest KP no vienas kartes otrā gan vajag. Dodamies uz KP17. Atzīmejams punkts, jo tā noformējums ar līķiem, protams, izcils, bet pie šī punkta arī sapulcējušās teju vai visas ekipāžas un izveidojies sastrēgums. Visi vicinās ar cirkuļiem, Krišs no Stieņu ekipāžas mani tumsā pamana pa gabalu ar tekstu: “Re, tas noteikti ir no forestera, jo viņš skrien”. Punkts nobildēts, laižam talāk uz iztrilaterēto KP18. Punkta tiešā tuvumā pārvietojas Māras mašīna, domājam, ka grib apsekot punktu, bet kā beigās izrādījās - nē, gribēja mūs noķert uz ātrumu. Izmeklējamies punktu tur, kur tam jabūt un pus kilometra radiusā pārbaudam visas caurtekas zem ceļa, kā arī aizejam līdz drupām, kas nožogotas ar elektrisko žogu. Nekā. Paliekam bešā, nākas mainīt izvelēto kontrolpunktu par ko arī seko atrunātie 50 soda punkti, bet tas ir labāk nekā zaudēt neadekvāti daudz laika. Pieņemam, ka mūsu trilaterācijas rezultātos ir kļūda, nebūt neienāk prātā, ka organizatori izvēlējušies apzināti slēpt krūmos un neapgaismot punktu kura precīzu atrašanās vietu ar cirkuļa metodi noteikt nav iespējams.

Dodamies uz KP19, KP20 un KP15, kura fluoriscējošais noformējums kārtējo reizi ir īpaši atzīmējums. Pie KP14 tikai laicīgi izslēgts lukturis palīdz pamanīt gaismu mežā pirms subarupower.lv ekipāžas un ar ātru kāju un radiosakaru palīdzību izdodas to piereģistrēt pirms minētās un vēl 2 citām uguns ekipāžām tādējādi pievācot koeficientu sev. Slēpto KP07-dēli atrast izdodas bez bēdu, tur arī iztrilaterējam atlikušos punktus un apstiprinās arī aizdomas par finišu Gaiziņstarā. Slēptais KP03 rokās nedodas ne sitams, atkal zaudēts laiks un 50 punkti. Saprotot, ka slēptie KP arī dabā nav pārāk redzami uz KP08 piesakamies sistēmā tikai pēc tā ieraudzīšanas.

Pēc izvillošanās ar Kolli, (kurš vēlas, lai kratoties pa nenormāli izdangāto Ērgļu maģistrāli es Jāņa Sētā sastādu maršrutu, lai var piemest laikus, labi ka vēl neprasīja saliet 50 gramu mēriņus uz paplātes un ielikt acu lēcas) nolemjam tomēr braukt uz KP09 netālu no Ērgļiem. Līdz finišam palikušas 25 minūtes, bet punkts ir tik ļoti pa ceļam, ka savādāk nevar, turklāt iegūstot šī KP sniegtos 700 punktus varam kavēt finišu 6 minūtes un vienalga palikt plusos.

Visas darbības ir paniskas, es neuzmanīgi skrienot pār grāvi no KP kārtējo reizi gūstu kājas traumu un pievilkdams kāju ielecu mašīnā. Ir jāgāž, bet vieta ta apdzīvota. Visiem spriedze, tikai Vestienā saprotam, ka laikam jau paspēsim, bet sākas grants, priekšā pilns ar ekipāžām, kuras arī steidzas bet neizmanto atļautā ātruma priekšrocības, tās gan nav pirmo reiz ar pīpi uz jumta un redzot, ka steidzamies, palaiž (paldies Enkura Taksometru Parkam un B&O). Esam finišā ar pāris minūšu rezervi, neskatoties uz to esmu ūpī dēļ neatrastajiem slēptajiem punktiem un taujāts par rezultātu to nosaucot neuzskatu par nekādu sasniegumu. Paiet laiks un pēc savstarpējas rezultātu noskaidrošanas ar ETP, Team resonance un Horti.lv, kurus bijām izvirzījuši kā potenciālos līderus, konstatējam, ka mūsu rezultāts ir augstāks. Tas, protams, priecē, bet tad nākošais šoks - kartējo reizi ieskatoties WAP sistēmā Līva ziņo, ka mums noņemti 150 punkti. Par ko? Par nedegošiem aizmugures lukturiem. Kā mēs pie tādiem tikām? Mums nezināmā momentā noraujot minēto piekabes kontaktgrupu, kā rezultatā atlikušie plikie vadi vai nu sagāja uz īso savstarpēji, vai sitoties pret masu. Kāpēc šoks? Mēs tagad zaudējam Team resonance, kas nav labi :) Vērtēt šādas distancē iegūtas tehniskas problēmas turklāt ar iepriekš nedefinētu soda punktu skaitu mums nešķita īsti godīgi, tapēc pirmo reizi savā pastāvēšanas vēsturē CDT saņēmās rakstīt protestu, kura iesniegšnu laikam nokavējām.

Neskatoties uz vairākiem, mūsu komandai nepatīkamajiem starpgadījumiem, pasākums bija interesants un reti dinamisks. Ļoti atbalstāma ir precīza punktu atrašānās vietu sniegšana dalībniekiem kā arī efektīvā dalībnieku apziņošanas sistēma ar SMS. Tiesa gan, informāciju par katru ezīti uz ceļa piesūtīt nevajadzētu, jo telefoni tiek izmantoti WAP sistēmai bez apstājas ;) Pārsteidzoši bieži arī satikām pie punktiem citas ekipāžas, kas citkārt nebija tik izteikti novērojams, kā arī ilgi nīdētā komandu savstarpējā sadabība bija atkal klāt kā sērga.

Turpmāk zināsim, ka jāņem līdzi pat rezerves spuldzītes, kā arī to, ka jebkura pirmās vietas cienīga komanda primāri uzmanību pievērš CSN galējai ievērošanai. Un galu galā - paldies par pasākumu, bija daudz savādāk kā citreiz.

Līdz 1. novembra naktij, cienītie, kad notiks CDT Lapsa ar uzlabotiem noteikumiem un daudz jauniem pārsteigumiem, te pat, mūsu milzīgajā Rīgā. Sekojiet līdz informācijai http://cdt.intelectuals.net/.

CDT, Pēteris
Enkura Taksometru Parks, Edgars
Team Resonance, Maija
Team Resonance, Aina
Kabans Enkurs, Zariņš
Netīrie veļi, Ingmārs
VeePee Bora, Sintija
Enkura Taksometru Parks, Edgars II
| Jaunumi | Par mums | Pasākumi uzņēmumiem | Pasākumi | Publikācijas | Dokumenti | Foto galerija | Videoklipi | Saites |
Mūsu sponsori un draugi:
    Autoliste     Dagmaara SIA     tosteris.com : web hostings un risinajumi    Geoveikals     19 points SIA   
 NACHOS Racing     4x4 Klubs   
Lapu apkalpo digiBlink, vietu uz web servera nodrošina DEAC
Terms & Conditions | Privacy Policy