Autoliste
Pasākumi | Autochase : Entanglement 2006 (2006-05-20) | Atsauksmes

 Seko mums Twitter.com
 Vietu uz servera nodrošina DEAC

"wAlts" stūrmanis

I gatavošanās

2006. gada Koļļa rallis wAltam sākas 1. janvārī bišķi pēc pusnakts, kad komandas Kapteinis mēģina tikt pie provizoriskā pirmā starta numura. Nesanāk. Nu, neko. Kā vēlāk izrādās, pie sava #1 viņš tomēr tiks dažus mēnešus vēlāk citā līdzīgā pasākumā… [Fast Forward] un ar sarkanajām uzlīmēm logos liks izberzēt acis dažiem kolēģiem kādā maija rītā.

[Rewind] Maija sākumā tiek komplektēta ekipāža. Fotoacs un Saprāta balss ir gatavas braucējas, paliek stūrmaņa problēma. wAltu ar katru gadu paliek vairāk – stūrmaņu skaits pagaidām ir konstants. Viena sēdēs otrā ekipāžā, otrs atbilstošajā laikā būs visai attālināts telpā - ceļos pa Franciju. Nu, neko – pastāvēs, kas pārvērtīsies. Par Stūrmani tiek paaugstināts Borta datoriķis.

[Forward] Saskaņā ar Kapteiņa norādījumiem tiek papildināts tehniskais aprīkojums. Kompis ir, GPS tiks palienēts, vēl plānota web kamera un mikrofons. Varēs pēc tam paskatīties, kur maldījušies, un paklausīties, kā leģendas lasītas. Kruta! Stūrmanis kā brīvāks cilvēks nolikts pie testēšanas. Sabakstam uzpariktes salonā, apbraucam ap kvartālu. Oho, ārā ir skaista saulaina diena un video pamatā ir skaista balta bilde ar dažiem zaļumiem gar malām (320x240, 30fps, ~3MB/s). Automātika ir priekš Felis silvestris catus, Stūrmanis sāk atcerēties, kas ir blende un ekspozīcija. Skaņa ir - 80% fons (elektriskais un mehāniskais), 20% balss. Kā māca teorija, ja gribat labu skaņu, izslēdziet datorus, ventilatorus un citus mehānismus. Ļoti praktiski rallija gadījumā, muahah :)

II starts

Starts tiek dots 6os no rīta ar pirmo, individuālo posmu Cēsis – Rīga. Stūrmanis izsaka domu, ka tas tā kā pusstundu par agru, bet Kapteinis uzskata, ka tieši laikā, un, ja reiz Stūrmanim neesot, ko darīt, šamais varot beidzot sākt studēt GPS manuāli vai vismaz ieslēgt ūberkruto videonovērošanas sistēmu. Pēc 400m un diviem pagriezieniem Kapteiņa norādījumiem parādās nopietns arguments – pārdesmit metrus aiz gājēju pārejas viņam nākas mest pa mēmajiem, lai palaistu stirnu, kas no Pils parka pārvietojas gravas virzienā. Tāds kadrs būtu! Tikai grūti pateikt kurš no abiem – tas ar stirnu, vai tas ar ekipāžas sejām. Nu, neko. Stūrmanis slēdz iekšā kompi un palaiž ierakstu.

UnoXā, protams, esam pirmie, pusstundu pirms sava reģistrācijas laika. Tas normāli. Saprāta balss ir klāt. Pus 8os tiesnešus vēl nemana. Tas jau sāk izskatīties ne pārāk normāli. Stūrmanis sāk aizdomāties par netālu paslēptu KP, kas dod norādes uz īsto starta vietu, un nolād Kapteiņa vājību uz maziem starta numuriem. Pamazām sāk vākties pārējie dalībnieki. Tātad arī citiem liekas, kas startēts tiks šeit. Urā, parādījās tiesneši!

Trīsvienība, reglaments, numuri. Jā, mēs brauksim regularitāti. Kapteinis ir mierīgs – tas nav mūsu kavējums, mums jāstartē aiz Nachos racing. Stūrmanis sāk nervozēt – a kur tad ir Nachos, aha, redzu, stāv pie izbrauktuves, a kur tad skaitās starta vieta, oho, viņi jau esot startējuši. Visi mašīnā! 8:07. Aiziet!

III ½ KP/stundā

Nobraucam 100m un apstājamies padomāt. Reglaments tiek civilizēti sadalīts pirmreizinātājos un sākas paralēlā apstrāde. Pirmais iespaids diezgan pabriesmīgs – kādas shēmas, kas par variantiem, kādas koordinātes, kādas šifra atslēgas? Pēc 10 min. daudz gudrāki neesam palikuši. Skaidras ir divas lietas – visi jau atzīmētie KP ir Tukuma rajonā, nevis, teiksim, pa ceļam uz to, un 12:04 mums jābūt regularitātes startā. Tātad virziens – Ventspils šoseja un pa ceļam mēģinām saprast, kas un kā.

Sākam ar teoriju par savstarpēji tuvākajiem KP un nopelnāmajiem punktiem. Tad ar teoriju par iecienītāko nodarbošanos – novadpētniecība, orientēšanās, zema lidošana. Pēkšņi iestājas apgaismība par to, kas ir shēmas variants. Tas ir labs iemesls, lai apstātos Jūrmalas ceļa galā un apdomātos, ko tad īsti šodien darīsim jeb, precīzāk, ko vispār šodien paspēsim izdarīt. Secinājums ir gaužām triviāls – lai vispār finišētu mums ir jāapmeklē 7 punkti, no kuriem šobrīd zinām tikai 3. Attālums starp zināmajiem punktiem atsevišķa varianta ietvaros tiek novērtēts kā 20 km un augošs. Lai ar novadpētniecību nodarbotos daudz maz civilizēti, vajadzīgas savas 15 min. uz punktu. Orientēšanās noved vietās ar vidējo ātrumu 10 km/h. Zināmās leģendas vai nu 15 km garas vai ar deltām 100 m (un attiecīgu ātrumu). KP sagaidāmi diezgan nopietni rakstu un rēķināšanas darbi. Līdz ar to prognoze – lai fun factor nepārvērstos par stress factor 1 KP ņemam 40-60 min. Plus vēl regularitāte mūs izslēdz no pārējās spēles uz stundu. Kopā – tā vien sanāk izbraukt savu shēmas variantu un regularitāti, paķerot pa ceļam esošos papildkvestus. Un vispār, kur tad ir tā regularitāte? Startā mums teica, ka kartē būšot. Ahā, REG ir pārāk cilvēcisks nosaukums, lai būtu rūna :)

No teorijas izrietošais pirmais stratēģiskais lēmums bija braukt otro variantu. Samērā daudz redzamo punktu, KP samērā tuvu regularitātes startam. Kā vēlāk izrādījās, lēmums bija saprātīgs, bet neveiksmīgs.

Saprāta balss no aizmugures sēdekļa gan teica, ka tik un tā vajagot aizšaut līdz Lapmežciemam, kas mūsu shēmā neietilpst, bet sievišķā intuīcija sakot, ka tas esot īstais maršruts. Eh, kā savulaik teica znatoki – klausiet sievietes. Te nu mēs nonākam pie otra stratēģiskā lēmuma – braukt pa tiešo uz CRYX Tukumā un pēc tam uz leju. Kā vēlāk izrādījās, tas tiešām nebija saprātīgi.

Tukumā esam 9:40. Reglamentā norādītie objektu darba laiki mūs nespēj nobiedēt – ja baznīca skaitās apmeklējama no 10iem, tad tā būs vaļā arī ceturksni pirms 10iem. Dāmas baznīcā par mums ir manāmi izbrīnītas. Ne jau par to, cikos mēs ieradāmies, bet par to, kas mēs tādi esam. Nu, neko. Popularizējam SO Autoliste. Apskatām baznīcu, caur novērojumiem un intervijām uzzinām daudzus celšanas gadu variantus, no kuriem daži pat dīvainā kārtā sakrīt ar kvestā dotajiem. Atvadāmies. Priecīgi dodamies un stāvvietu. Fotoacs saka, ka mēs labi izskatīšoties uz strūklakas fona. Bildējamies.

Izdomājam, ka pabrauks vien uz augšu līdz GIO. Kapteinis lavē pa pilsētas centru. Ir tur tāds “foršs” krustojums – Pils un Pasta ielām, speciāli iebraucējiem. Īsti labi jau nesanāca, turklāt poliči turpat stāvēja. Nu, neko, t. i., poliči neko. Laaabi. No aizmugurējā sēdekļa atskan brīdinājums, ka nekas nav labi – kontrolkarte ta palika neapstrādāta! $#@! Tiešām. Nu, neko, brauks atpakaļ. Kapteinis saka, ka labāk tomēr caur citu krustojumu – pietiks zīmēties. Laaabi. Tepat viena iela griežas pa kreisi. Aplauziens. Ielu ta remontē. Nu, neko, tagad tiešām atpakaļ no kurienes nākuši.

Bišķi pēc 10iem. Baznīca. Dāmām, izdzirdot par KP aprīkojumu, sejas izstiepjas vēl garākas – šajā namā ir vieta Dieva vārdam, nevis visādām caurumus taisošām uzpariktēm. Nekas tāds no organizatoriem neesot dzirdēts. Ja vajagot pierādīt, ka mēs te esot bijuši, varot piedāvāt iereģistrēties viesu grāmatā. Pieklājīgi atsakāmies. Nu, neko. Apies vēlreiz apkārt baznīcai, ja nu organizatori pamanījušies izlikt KP bez baznīcas personāla ziņas. Nav. Aplauziens, konkrēts. Ejot uz stāvlaukumu, satiekam mācītāju. Kas mēs tādi esot, māsas pārbaidījuši? Tā un tā, autoliste, pasākums. Ā, autoorientēšanās, zināma lieta, atplaukst mācītājs. Bet par KP aprīkojumu arī viņš neko nevar pateikt. Rīt viņam esot gaidāmi augsti viesi – arhibīskaps atbraukšot. Ka tik šitais jandāliņš nesanākot bišķīt par šerpu.

Garastāvoklis strauji krītas. Kapteinis izsaka domu, ka labāk braukt tālāk un kombinēt citus variantus. Ja paliks uz vietas, var sanākt visādi – ļoti jau negribas iepazīties ar Tukuma policiju par sabiedriskās kārtības traucēšanu. Izbraucam no Tukuma, nogriežam malā. Kapteinis sazvana Māru. Nu, neko, KP izlikts tikai pirms 7 minūtēm. Domāšot, ko ar mums iesākt. Mēs arī domāsim, ko mums darīt. Silti vārdi tiesnešiem jeb “nu, un ja kaut kas ar tiesnešiem nebūs kārtībā, tad viņus tiesās visa liste”. Stūrmanis sadomā apraudzīt videoierakstu un neveiksmīgi šķiras no līdz šim uzfilmētās daļas – ne ta kompis “aizmiga”, ne ta pats piepalīdzēja. Nu, neko.

Pastāvam minūtas desmit. Nomierināmies. 10:40. Pa stundu esam paņēmuši ½ KP. Koordināšu nav. Rezultāta visticamāk nebūs, ķersim fanu – Kapteinis uzmundrina komandu. Laižam uz ENTI. Pa ceļam mūs sazvana tiesneši un nodiktē KP saturisko daļu. Alleluia! No rūnu nosaukumiem izdodas pierakstīt drīzāk skaņas nekā burtus, bet tas ir sīkums.

IV grūti kaujā? vajadzēja mācīties!

Lai cik tas nebūtu dīvaini, paņemt ENTI izrādās viegli. Kapteinim gan rodas sajūta, ka turpinoties lietum un pieaugot punkta apmeklētībai, kāds tajā meža celiņā varētu arī palikt. Braucot atpakaļ uz Struteles muižu, ieraugām stārķi stāvam ceļa malā turpat, kur turpceļā. Jamējais atkal pabēg malā tikai 10 m pirms mašīnas. Normāli…

Spriežot pēc pulksteņa, mums ir laiks pārvietoties uz REG. Slikti. Bija doma uz REG nokļūt, zinot 2. līmeņa punktus. Nu, neko. Stūrmanis nosprauž kursu pa “lielajiem” ceļiem uz 40 km. Būtu gudrāks un vairāk praktizējies ar kartēm un GPS, izbrauktu pa 30 km.

Pa ceļam saņemam divus zvanus. Organizatori pavēsta, ka esot kļūda leģendā, 36. lpp. Kamēr oficiālais telefons pārvietojas pie cilvēka ar makulatūras ķīpu, pazūd zona. Nu, neko. Atzvanām. Koriģējam. Kapteinis izsaka aizdomas, ka mēs esot maršruta beta-testētāji. Stūrmanis kļūst ziņkārīgs, kāpēc ne alfa? Kapteinis paskaidro, ka labojuma izziņošana ir tiešas alfa-testētāju pārvietošanās sekas. Otrs zvans pienāk no brālīgās wAlts II, kuriem radies jautājums, kā atrast regularitātes startu. Apgaismojam viņus, ka oficiālajā kartē ir tāds nerūnīts apzīmējums REG. wAlts II stūrmanis nedaudz tā kā šaubās – tas izklausoties pārāk vienkārši priekš šāda pasākuma.

Uz vietas nokļūstam apmēram 10 min. pirms starta. Ja neskaita, ka regularitāte aiz lieliem pārdzīvojumiem nav sarēķināta, citādi viss ir OK. Ātri sabakstām Excel’entajā programmā datus, un mūs jau dzen uz startu. Šeit iestājas viena stratēģiskā un viena taktiskā kļūda. Stratēģiskā izpaužas tādējādi, ka Stūrmanis bez leģendas, kartes un GPS iedomājas pie sevis atstāt arī kompi, kas nodrošina viņam stress factor tuvākajām 45 min. Savukārt taktiskā izpaužas tādējādi, ka Stūrmanis pamanās 1,5 min. par ātru fiksēt starta brīdi, par ko tiek atalgots ar absolūti nelietojamu regularitātes grafiku. Ņemot vērā, ka viņš pats ir piedalījies programmas rakstīšanā, tas jau ir sasniegums. Nu, neko. Starts. Kapteiņa reakcija pēc pirmajiem metriem uz vidējo ātrumu – cik?! – liecina, ka tā burtiska ievērošana var beigties ierakstu vietējās avīzes hronikā “neizvēlējās ceļa segumam atbilstošu braukšanas ātrumu”. Gan jau būs labāk. Bija ar. 10 “necili” km izrādās pietiekami, lai Stūrmanis koriģētu programmas formulas un beidzot tiktu pie cilvēcīga regularitātes grafika. Atpaliekam par pusotru minūti. Ui! Kapteinis uzdod gāzi. Oi! Šitais akmens nebija labs! Mitsukam sāk parādīties sporta skaņa.

Apmēram šajā brīdī mēs tiekam konfrontēti ar jēdzienu “koplietošanas ceļi”. Strauji panākam priekšā braucošu Dacia. Mūsu ceļabiedrs nesteidzas – ar 60 km/h pa ceļa vidu, bauda ainavu, tā teikt. Mēs arī labprāt baudītu ainavu, taču šobrīd mums vairs neder pat 75 km/h, kur nu vēl 60. Kapteinis izmēģina visu pieejamo gaismas aparatūru. Noļ emocij… Viņš tevi nesaprot, komentē Stūrmanis. Sēžam astē kādu minūti, kas liekas kā stunda :( Beidzot ceļabiedrs mūs pamana un pārvietojas uz labo malu.

Tā nu Džūkstē iebraucam ar minūtes kavējumu, a tur priekšā SLK. Kam negadās. Aizmugurē smejas Fotacs ar Saprāta balsi – esot ļoti jocīgi skatīties, kā Stūrmanis, uz ceļu pat neskatīdamies komandē – pēc 100 m pie zīmes pa kreisi. Nu ja, priekš kam ta GPS :) Toties Excel’entā programma slikti reaģē uz punktu nepiefiksēšanu – deltas lēkā starp plus un mīnus minūti.

Finišējam. Pusdienojam. Kaļam plānus. Vajag braukt uz HYPREG. Kapteinis izvirza teoriju par dragreisu. Stūrmanis saskata kartē iespēju savilkt astotnieku virteni. Tad jau redzēs. Redzējām. Uz rēķināšanu prāts kaut kā nenesās, brauks uz izjūtu – tak jau kādi punkti atlēks. Slikta izjūta un slikts acumērs Stūrmanim – ne uz to stabu un ne uz to krustu skatījās. Nu, neko.

V koordinatori

Pulkstens rāda pus14 un nopietni jāsāk domāt par 1. līmeņa iziešanu. Līdz finišam vēl 6 stundas, 5 punkti (neskaitot finišu) un sazin cik kilometri. Mums uz Jaunpili, lūdzu, pēc iespējas ātrāk.

KOR jeb Forta leģenda sākas labi. Baznīcu atradām, Mitsuku noorientējām, sākām braukt. 3. punkts – 2,3 km un T veida krusts. Nav labi, t.i., nav krusta. Un tikai tad Stūrmanis pamana, ka lasījis Tiltu leģendu! Reglaments, kā jau minēts, tika sadalīts pirmreizinātājos un atbilstošās lapas ātrumā tika paņemtas no otras puses. Jautrākais, ka orientēšanās tāpat uz SW un aplīšus kreisajā pusē ar fantāziju apveltīts cilvēks var uztvert ka mūra sienu, turklāt pēc 700 m tiešām varēja nogriezties pa labi. Nu, neko.

Tā pati leģenda, 20. punkts – 1,83 km un T veida krusts. Vai nu Kapteinis odometru nepareizajā brīdī nometa, vai Stūrmanis vienu rindiņu zemāk uz attālumu paskatījās, bet atbilstošajā vietā paņēmām “taisni” (t.i. – pa labi) un cēli izbraucām cauri mājas pagalmam. Apmēram 200 m tālāk tiešām bija T krusts un tikai 2 km vēlāk nāca apjauta, ka nav labi. Nu, neko – tikpat cēli vēlreiz izstūrējām cauri pagalmam, ieraudzījām zāļu trijstūri, un Stūrmanis izlamājās. Kapteinim bija tikai viens jautājums – a ja nu pagalmā mūs būtu gaidījis bullis?

Leģendas finišs bija ne mazāk skaists. Protams, ka 100 m tika skaitīti pēc tiltiņa pārbraukšanas. Protams, ka mēs apciemojām tuvējo māju saimnieku un, protams, ka atpakaļ braucot tika ar neapbruņotu aci pamanīta balta ķieģeļu konstrukcija, kas atbilda leģendas nosacījumiem.

Urā! Mēs bijām izgaršojusi visu veidu KP stilu, tagad nekas mūs nespēja nobiedēt. Tā kā WER saistība ar Zanti bija nosakāma ar neapbruņotu aci un attālums lika domāt par iekļaušanos informatīvo punktu darba laikos, mūsu ceļš veda uz Kurzemes katla muzeju. Mitsuka skaņa ar katru kilometru kļuva sportiskāka. Apstājāmies. Jā, izpūtējs kaput. Nu, nekas.

Zante. Kamēr pārējā ekipāža pētīja tanku, Stūrmanis centās atlikt kartē FIEEL. Restrospektīvi skatoties – gandrīz izdevās, t.i., platums bija trāpīts. Toties pie garuma bija radusies nepamatota decimāla sajūta, ka starp 50’ un 0’ ir otras 50’. Kļūda tika pamanīta, aizbraucot uz vietas, un salīdzinot meklētās koordinātes pēc GPS. Šajā brīdī Stūrmanis padevās un pie kartes apstrādāšanas ķērās Kapteinis. Viņš ātrumā neuzskatīja par nepieciešamu ņemt vērā platuma sekundes. Rezultātā par savām spējām sāka šaubīties abi. Beigu galā grādi, minūtes un sekundes vēlreiz tika konvertēti uz milimetriem un salīdzināti ar leģendas sākumu. Izskatījās ticami.

FIEEL jeb Pilota leģenda braucās normāli. Vienīgā vieta, kas nedaudz samulsināja, bija 10. punkts, kur “pusapli” varēja braukt arī pa mazāku radiusu, bet leģendā neviena zarošanās pa labi nebija uzrādīta. Pārsteigumu radīja finišā ieraudzītais – gandrīz identisks saturs kā WER. Reglamentā bija teikts, ka ar diviem 2. līmeņa punktiem pietiekot, tāpēc nepamatoti gribējās sagaidīt izteikti atšķirīgu tekstu. Tā kā ticība organizatoru nekļūdīgumam jau bija iedragāta, tika nolements ievākt statistikas datus pie kolēģiem no G & K, kas turpat blakus kaut ko jau ciparoja. No viņiem tika saņemta laipna atbilde, ka viss ir tiešām nedaudz negaidīti, taču normāli – vajagot tik padomāt. Labs padoms – zelta vērts. Domājām. Lasījām reglamentu. Nodarbojāmies ar pattern matching. Sapratām.

Sapratām, ka reglaments kopš pagājušā gada ir evolucionējis un organizatori veiksmīgi apguvuši mākslu sarežģīti pasniegt vienkāršas lietas. Īstenībā pirmās indikācijas tam bija jau Maldugunī, taču rudenī ar vispārējām nostādnēm vismaz bija iespēja iepazīties stundu pirms starta. Vārdu sakot, ja sen senos laikos reglaments bija lietotāja ceļvedis – soli pa solim, tad šobrīd tas ir kļuvis par antidokumentāciju – no dalībniekiem tiek sagaidīta spēja izlobīt būtisko neatkarīgi no struktūras un formas.

Salikām Excel’ī datus, sarēķinājām moduļus. Pārbaudījām ar otru atslēgu – sakrita. Atlikām visus punktus kartē. Strīdējāmies par to, vai arī informatīvajos punktos dos koordinātes. Dažiem vizuālais pattern matching saka, ka shēmas grafiskā apraksta grupā ir tikai apakšējās rindas simboli, dažiem – ka visi trīs. Pēc reglamenta cauršķirstīšanas vinnē tie, kuri saka, ka trīs (9.7)

VI finišs

Pulkstens saka, ka braukt leģendas var nepietikt laika. Tātad spiežam uz orientēšanos. DENAM izskatās OK, ILUVAT – tāds dīvains, bet JILN un AII - patālu. RYG arī varētu ņemt, jo leģenda īsa un pa ceļam uz DENAM… ja vien ieraudzīsim starta vietu. Tātad – atpakaļ uz Zanti. Bet pa priekšu uz DUS.

RYG startu neieraugām, jo skatu viennozīmīgi piesaista drupas otrā ceļa pusē. Iebraucam iekšā. Izbraucam laukā. Nav labi. Ceļš, kas pienāk mums pretī, rāda daudz atbilstošāku leņķi leģendai. Iebraucam otrā pusē. Gateri ieraugām, drupas nē. Krūmiem saplaukušas lapas? Anyway, tai jābūt šai vietai. Aiziet.

Ir! Ir KP ar visu finiša Y koordināti. Tagad uz augšu līdz Pūrei, pēc tam uz ILUVAT. Kapteinis iesaka piesprādzēties arī aizmugurējā sēdeklī. Stūrmanis beidzot nodemonstrē loģikas un intuīcijas kalngalus. KP skaitās meža malā, grāvja galā, izskatās pēc drošas pastaiga uz 400 m – 1 km. Bet mēs braucam pa augšējo ceļu, tajā pusē, kur lauks. Satiekam wAlts II, pretī braucošus, smaidošus – tad jau būs. Ir arī, turklāt ne vien KP, bet arī kartē neuzrādīts no šķembām uzbērts ceļš uz KP. Viss, X koordināte ir, finišu sasniegsim ar godu.

Sasniedzam ar. Minimumprogramma izpildīta – galvenais kvests iziets. Papildkvestu kontrolkarte tukša, regularitātes nobrauktas ne pārāk, tā ka punkti nespīd. Arī tad neko daudz laika nepalika. Tiesnešu mašīnu būtiski vairāk kā dalībnieku. Aizdomīgi. Nu, neko – mums taču mazais starta numurs.

Pēkšņi zvana wAlts II – vai mēs gadījuma neesam bijuši pie Balgales kapiem? Neesam, bet ko tad jums tur vajag? Jūs taču arī būsiet paņēmuši X kordināti no ILUVAT, kam jums otrs X? Vārdu sakot, brālīgā ekipāža uzzina, ka finiša koordinātes gan savāc, apmeklējot divus 3. līmeņa punkus, taču ne jau divus patvaļīgus 3. līmeņa punktus. Oops! Otram wAltam sākas īstais rallijs.

VI pēcvārds

Kas bija labi:
• posmu bija daudz un dažādi
• posmu secību varēja zināmā mērā izvēlēties
• Kapteinis varēja atvilkt pa granteni
• Stūrmanis varēja pamācīties būt par stūrmani
• abas wAlta ekipāžas finišēja, kas, skatoties kopumā, šoreiz nebija pašsaprotami

Kas bija nelabi:
• ja gribēja pabeigt galveno kvestu (un mēs to gribējām), nepietika laika apmeklēt visus KP, kurus gribētos (būtu interesanti apmeklēt)
• reglamenta lasāmība – nu, neķeru es kaifu no KP saistības meklēšanas vienā lapā, darba laiku meklēšanas otrā, saistīto papildkvestu trešajā utt.
• CRYX KP nokavēšanās un cilvēku informētība uz vietas.

"G & K"
Jānis D & Līga & Normunds (tiesneši)
"Nachos Racing"
"Pavēlnieki"
"RA"
"vēl apspriedīšos"
"Zaķi & pilnpiedziņa"
"blonde paranoia"
"Uzvara.NET"
"Poor man's Ferrari"
"Stūmēji"
"Zaļais Citrons"
"Zaķi & pilnpiedziņa"
"Zaļais Citrons"
maara
"Enkura Brigāde"
"wAlts II"
"wAlts" pilots
"wAlts" stūrmanis
calibra.lv 1
rukSTi Nr.5
"The Power of Dream"
"Enkura Saules" Nr.21
Kā blonde paranoia samezglojās...
"FONONS"
Shameejie & draugi
| Jaunumi | Par mums | Pasākumi uzņēmumiem | Pasākumi | Publikācijas | Dokumenti | Foto galerija | Videoklipi | Saites |
Mūsu sponsori un draugi:
    Autoliste     Dagmaara SIA     tosteris.com : web hostings un risinajumi    Geoveikals     19 points SIA   
 NACHOS Racing     4x4 Klubs   
Lapu apkalpo digiBlink, vietu uz web servera nodrošina DEAC
Terms & Conditions | Privacy Policy